fredag 21 februari 2014

En samlare har tröstshoppat

Den här faller absolut under kategorin tröstshopping

IMG_0048xx

Jag gillar udda muggar och min samling är alldeles tillräckligt stor men en rosmugg för 39:- var absolut nödvändig i dag

På jobbet pågår omorganisationen från helvetet – hela vår enhet som består av fyra avdelningar slås sönder

Tre avdelningar outsourcas och den sista biten – min bit – hänger just nu i luften

Jag har aldrig mått särskilt bra av att vänta och inte ha kontroll…….

På Hornsgatan är det däremot härligt

Ett furstligt välkomnande av spinnande, trampande och pussande Oskar, tända ljus och ett glas gott rött ger mig en smula ro :)

Ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Men usch vilken tråkig sits på jobbet, men bra att du har kungen som som sprider lugn runt sig. Tack för att du ringde tidigare:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Så himla fin mugg och hoppas att det lugnar ner sig på jobbet så småningom.
    Massa kram och åh vad bra nyheter idag!

    SvaraRadera