söndag 9 februari 2014

En ljus, en mörk och heja ICA

På Hornsgatan är det senhöst – åtminstone vad vädret beträffar

Jag blir helt förvirrad när Lingonet lägger upp bilder på sin nya köksduk och tjoar att det är vår?

Här är det mörkt, blåsigt och regnigt 

Fast ibland är det helt ok med lite rusk

IMG_9813

Då kan man tända levande ljus och inspirationsbläddra i sin läckra tatueringsbok

Den observante anar en rosakantad volang på soffas armstöd och visst kom den hit – snyggomjukfilten – när jag hade vansinnestur och fick den för halva priset

Den ljusa bilden innehåller andra nödvändigheter dvs blommor

IMG_9815

Nejlikor från ICA just fyllda tre veckor

Alla avknipsade knappt öppna knoppar som fick en egen vas har slagit ut

Bra utdelning på 39 spänn tycker jag

I morgon är det jobb men Oskar tränade på att väcka mig tidigt redan i morse. Klockan sex tyckte han att jag skulle morgontvättas och gullas med så jag är nog redo till i morgon hahaha

Hoppas ni haft en bra helg!

Kramar

5 kommentarer:

  1. Ja inte fan är det vår här heller. Snön har vräkt ner. Två plusgrader är det så du kan ju tänka dig vilket snor vi har på backen! Fin bok! Farligt med all inspiration;) Kram

    SvaraRadera
  2. Sketfarlig bok - rygg å armar räcker inte till ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Här var vårlikt idag. Maxtemp på 7 grader och sol för det mesta, men blåsigt som vanligt. Fina ljuslyktor och nejlikor vill jag nu också shopsa! Kram

    SvaraRadera
  4. Såg den fina volangen på en gång. Den har ännu inte hittat hit, men det verkar ju komma fler chanser med nya färger.
    Så fint du har det!

    Härligt att du mår bättre! <3

    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  5. Nä, vår är det inte här heller tyvärr. Det är minsann underligt att katten känner av läget så bra. Otrolig kul att du är på bättringsvägen i alla fall,
    Kram

    SvaraRadera