onsdag 8 januari 2014

Ur minnenas arkiv

Låter högtravande som attan men det var det enda som kom upp i skallen

Jag är trött och har egentligen inget att säga

anigifguldrummet

Guldrummet på Operan där jag försöker spela världsvan utslängd på en av de fantastiska sofforna men börjar fånflabba

Varför jag ligger där är en annan historia

Har du kvar några bilder där jag dansar Fröken Lingonbär :))

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Absolut. :) coming in your mail.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. http://www.lingonberrie.se/2012/09/rosen-operan-och-en-odd-mollysjal-del-1/

    Hääääär

    SvaraRadera
  3. Men vilken härlig animerad bild:) Hoppas Lingonet kan få fram dansbilder..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Guldrummet på Operan är fantastisk! Såg det för första gången förra året när jag var på operan med mamma. Blir allt lite nyfiken på varför du ligger där :-) Är det under pausen i en föreställning kanske..... Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker du sköter dig riktigt bra där blans allt guld:)
    Kramar

    SvaraRadera