onsdag 15 januari 2014

Två och en halv premiärer

Grått, kallt, trött – lite som det varit de senaste veckorna alltså

Går ingen som helst nöd på mig men jag känner mig vansinnesseg och skulle gärna ligga kvar i sängen lite längre på morgonen

Här kommer två av premiärerna

page140115

Min senaste Topping short dress och det totalläckra skallehalsbandet som rest hit från Josanne

Jag har egentligen tänkt mig halsbandet till en riktigt finklänning som tex den här

What a mesh dress

men var sugen på att testa det och jag gillar det massor

Den halva premiären står Oskar för

IMG_9694

Svårt misstänksam mot den där konstiga grejen hans matte släpat hem

IMG_9691

IMG_9692

Det här var så långt vi kom just nu och de flesta matbitarna ligger kvar men det ska bli intressant att se vad han har för sig i natt :)

Själv ska jag ägna mig åt en tallrik fil, soffan och sedan tidigt i säng

Kram!

6 kommentarer:

  1. haha, han reder nog ut det så småningom. Ha en fin fil- kväll, Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Och fint ihop!
    Oskars "grej" förstår jag inte riktigt vad det är. Leksak? Annorlunda matskål? Du kan väl berätta.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oh lálá va snyggt! Halsbandet kommer att sitta fint till den klänningen:)
    Hoppas kungen kan klura ut det..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Blir allt lite sugen på den där röda:) Kram

    SvaraRadera
  5. Blir ju nyfiken nu- vadan denna spännande mat"maskin"?

    Är också supertrött och märker inte alls av att jag nyss varit ledig. Att jag sedan är supernervös för resan gör säkert sitt till.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Mina katter vill fortfarande bo hos dig... ;)

    SvaraRadera