fredag 3 januari 2014

Skruttmorgon övergick till toppendag

Att kliva upp och ge mig i väg till jobbet gjorde nästan ont i både kropp och själ

När jag i morse tryckte i mig tredje koppen kaffe framför datorn och lyssnade till Oskars kelsjuka jamanden inifrån sovrummet hade jag närapå kunnat ge en månadslön för att få krypa tillbaka till sängen

Därefter blev dagen faktiskt alldeles superbra med god lunch i trevligt sällskap, en timme i gymmet, tidig hemgång på order av chefen och som grädde på moset fick jag åka bil hem till Hornsgatan :)

Inte en enda bild som går att visa knipsad i dag så jag illustrerar mitt glada jag med en bild på något vackert

DSC_0199

Piontulpan – snart är det säsong……..

Må så gott

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Vad bra att dagen vände. :) Och visst smygvårar vi lite nu. Deal?
    kram!

    SvaraRadera
  2. Det är väl skönt när det blir så! Börjar skrutt och slutar bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad härligt att dagen fick en sådan vändning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh ja, jag var nära idag, mycket nära att shopsa, men julen ska ut först..Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Undrar också hur jag ska få både mig och barnet ur detta bekväma "jullovstillstånd" innan tisdag...
    Ja det är underbart nu när tulpanerna börjar dyka upp i butikerna.

    SvaraRadera
  6. Skönt att det vände! Ett tag tänkte jag att du kanske tagit dig ett dopp på lunchen på kom ju på att det faktiskt är vinter. Längtar efter snö men ändå efter dina blogginlägg när du badar på rasterna:)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får vila nu under trettonhelgen så att du blir ordentligt frisk! Kram

    SvaraRadera