fredag 31 januari 2014

Ren och skär lycka

I ett anfall av “men jag kan ju inte ha flera stycken” sålde jag den och ångrade mig nästan genast

Ja jag har fler Grandma och flera kappor i powder men ingen som den här

#20 crochet grandmas coat powder 1000

pagegrandma

Nu har den hittat hit igen i precis samma fina skick som min var när den såldes

Jag är lite nyfiken på om någon annan gjort som jag i det här fallet

Sålt – ångrat - köpt tillbaka?

Nu ska här tändas några kattsäkra ljus, tittas på en film och drickas glögg som hjälper förträffligt mot hosta :)

Hoppas ni har en fin fredag kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

13 kommentarer:

  1. Ah, men det stämmer ju, vet ju att jag tänkte att det var konstigt att du ville sälja den!

    Äger den själv och den flyttar ingenstans.

    Har ägt en röd, en ljusrosa och en mörkblå grandmas också. Har sålt dem allihopa och ibland kan jag sakna den rosa. Men inte tillräckligt mycket för att få tag i den igen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du det var en verklig miss -fattar inte alls hur jag tänkte!
      Kram

      Radera
  2. Glad to read that Grandmas coat is back where it belongs. Feel better and enjoy the weekend.
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh yes it really really belongs here :)
      Many kramar
      XOXO

      Radera
  3. Kul att den hittade tillbaka! Jag kan inte komma ihåg att jag ångrat mig, jag tror inte det i alla fall. Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att du inte ångrat något du sålt - inte alls kul!
      Kramar

      Radera
  4. Grattis till den återvändande finingen!
    Jodå... visst har jag sålt och köpt tillbaka... många gånger dessutom
    :-)
    I förra vecka trillade det in tre stycken plagg som jag haft och sålt...
    inget konstigt med det... hahaha!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha tack fina du! Skönt att höra att det finns fler. Jag fick bokstavligen svid i magen :o)
      Massa kram

      Radera
  5. Låter bekant :) T.ex jag sålde min LK i multi och ångrade och lyckades hitta och köpa den, och den ska inte lämna mitt klädskåp. Samma hände med min Crochet LK... Nu tänker jag flera gånger innan jag säljer plagg. Va fint att du fick Grandma'n tillbaka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kära nån - nu kommer ingenting - absolut ingenting att säljas om jag inte är 100% säker.
      Må så ott!

      Radera
  6. Idiotiskt nog sålde jag en Grandma coat i den mest perfekta ljust blågrå av färger och jag har inte hittat den igen. Men en dag så.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ge inte upp! Det tog mig ett par år att hitta den igen.
      Kramar!

      Radera
  7. Ja herregud! Har gjort samma sak jag med......Kram

    SvaraRadera