söndag 12 januari 2014

Realäget i Stockholm och så var de fyra

Hur illa jag än tycker om snö och minus tio grader kände jag att jag behövde gå en sväng längre än till ICA

Sålunda kan jag berätta att det är ganska utplockat i Odd Mollybutiken som har 50%, NK har bara 30% och dåligt utbud, Åhléns har inte heller mycket kvar - de har 50%

Men……hos Mathilde som har 40% finns det mycket kvar :)

#261c Topping short dress mid red

page140112

Jadå jag “fick” den röda Topping short dress också som jag tänker ha tillsammans med de här som fyndats till 50% för någon vecka sedan

#263 Mollendo leggings almostblack

Mollendo leggings i almost black

För övrigt är den lille hårbollen väldans kelig, äter duktigt av specialmaten och har ivrigt slickat på innehållet i sitt alldeles egna smörpaket

Han behöver få i sig bra fett och veterinären tyckte att jag skulle testa eftersom många katter gillar smör

Det har städats, tvättats, köpts ICArosor och badats skumbad iförd ansiktsmask och jag känner mig ganska lugn och tillfreds för första gången på flera dagar

Hoppas ni har det bra!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bättre, och att kungen äter sin mat. Inte alls dumt reafynd:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag måste ha missat att det verkar ha hänt Oscar något. Vad kan det vara som smör rekommenderas till?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är tillfreds, en skön känsla;)
    Hoppas din lille man får må bra nu och äta och smaska!
    Han har ju världens bästa matte.
    Haft en tung dag här då jag pratat och försökt trösta det lilla som går till en arbetskamrat som fick ta bort sin hund i dag...galet jobbigt och alla vi som har djur vet ju hur jobbigt det är.

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera