onsdag 1 januari 2014

Reafyndad lipstick

Hahaha nu trodde ni allt att det var den här och undrade om jag hade tappat det helt :)

#108 Once in a liftime coat lipstick2

Fyndet är betydligt billigare än så och gjordes på Mathilde. Färgen är så härligt hejsan hoppsan och den är supermjuk

# 813 Role play dress lipstick

Role play dress – gillar den massor

Den ingår i dagens hemmahasarstass för att pigga upp mig lite

page140101

Efter intag av stora mängder grönsakssoppa med vansinniga mängder vitlök känner jag mig betydligt bättre än i går även om magen bråkar lite. Tack för tipset Vivian <3

Lyckades sova gott och väl 12 timmar även om jag blev väckt med morgontvätt vid niotiden

IMG_9597

Tio slick på sig själv och tre på mig, tio slick på sig själv…………ja ungefär så

IMG_9602x

Inte konstigt han blir trött av allt tvättande – min kudde – inte hans som han snodde helt och hållet när jag gick upp för att dricka vatten :)

Har varit ute en liten sväng för att få luft och det är nästan skrämmande ödsligt. Bara stora horder av ryska turister här och där

Hoppas ni har det bra – jag kryper ner hos Oskar en stund igen

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Stackare dig och vara sjuk. :( Här har det varit bakisdag så det är väl egentligen inte så mycket bättre mer än att det gått över. :)
    kramar och ring gärna om du har lust.
    <3

    SvaraRadera
  2. Jagade runt efter en Role Play i går men det fanns bara små kvar tyvärr. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du mår lite bättre. Hoppas du känner dig ennu bättre i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, JA, visst trodde jag det ;-)
    Det är riktigt söt den där velourisen men jag brukar ha svårt för kapushong som hänger på ryggen och kliar...försöker hålla mig ifrån att klicka hem den trots superhärlig färg. Provbild??

    KRAM

    SvaraRadera