söndag 5 januari 2014

Pst reatips för Body Shopgillare

Så nöjd med mitt reashoppande som inte har ett dugg med Odd Molly att göra :)

Jag använder en del av Body Shops produkter och har fyndat i dag

98446m_z

750 ml för 115:- satt fint

Ni som blir sugna men inte har en butik i närheten kan shoppa HÄR

När jag ändå var i farten lyxade jag till det med en ny badborste

#

Alldeles lagom mjuk för att även funka till torrborstning

Jag tar vara på de lediga dagarna genom att göra så lite som möjligt och sova mycket men i morgon ska jag försöka få ändan ur och lägga upp kvartal ett av min årskrönika

Kram på er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Ahh vilken skön borste. Vill ha. :)
    Massa kram
    <3

    SvaraRadera
  2. Gillar också deras duschcremer! Luktar så förbaskat gott! Kram

    SvaraRadera
  3. Aj Lajk Bodyshop, så tack för tipset och nu är jag ju galet nyfiken på kommande inlägg ;) Kramar

    SvaraRadera