fredag 24 januari 2014

Nähäpp på’t igen

I går morse fick jag klart för mig att jag inte skulle få hem den här från Selected Style

Lyckades hitta den på Miinto men inte till fantastiska 70% rea utan  50% vilket är gott nog eftersom jag verkligen verkligen vill ha den :)

I dag har den anlänt till mitt utlämningsställe!

F.ö har jag sovit 14 timmar så riktigt kry är jag ju inte

Oskar har tittat till mig några gånger men inte gjort något väsen av sig – djur är ju rätt bra på det där med att känna av

Dags för frukost här på Hornsgatan :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Synd men halva priset är bra det! Har min bruna på mg idag.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat med att hitta ersättare till koftan.
    Kanon att du laddat batterierna. Jag har sovit ungefär lika länge fast kände mig inte risig varken före eller efter...men jag behövde det nog:)
    Kryapådigkramar!

    SvaraRadera