måndag 27 januari 2014

Har jag köpt salighet för pengar ?

Ja kanske – kitet måste utvärderas ännu en tid för att jag ska kunna vara säker men gårdagens första omgång var mycket behaglig :)

IMG_9778

Beväpnad med en 20%kupong och en rabattdito på 50 kronor smet jag in på Åhléns

Naturligtvis har jag hämtat inspirationen från Hilde :)

page140125

Första steget – en skummande rengöring kändes lite ovan men klart behagligt liksom steg nummer två – peeling

Smidig och lagom “rivig” och massor av fnas försvann utan att det kändes obehagligt

Steg nummer tre – återfuktning med plumpereffekt som jag hoppade över eftersom det kändes lite onödig att gå och lägga mig med pumpade läppar

Fjärde produkten är en mjukgörare som kändes väldigt behaglig

Återkommer när jag testat lite längre

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Haha, så du tycker det är onödig med plumpade läppar vid läggdags? :)
    Bara vänt tills du får smak på den, den smakar jättegott.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja gör det! För i så fall ska jag prova! Mina läppar är inte roliga på vintern....Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande! ska bli kul att se om det var något att ha!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Nice, måste skicka ut storebror och shoppa till mig (här där jag bor lär det ju inte finnas ). Har jättetorra läppar, speciellt på vintern. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera