lördag 11 januari 2014

Ett reaklick så här på slutet och tack

Jag gillar modellen och tycker att den är lättburen och väldigt bekväm så jag vill ha fler i samma modell

IMG_8515

Helt naturligt alltså att klicka hem samma men i annan färg när det vankades 50% lite här och där

#261c Topping short dress lite chalk

Topping short dress i lite chalk

Här är min samling så långt – det ska bli fler :)

page140111

Olika namn och olika kollektioner men samma modell

För övrigt är det väldigt stillsamt här på Hornsgatan – det enda jag verkligen har lust med att att gosa med Kungen.

Det har snöat i natt och vi har minusgrader vilket gör mig ännu ovilligare att hitta på något.

Det får bli säng/soffmys och en snabb tur till ICA för att handla något ätbart

Till sist vill jag tacka till alla som kommenterade mitt FBinlägg om Oskar – det värmer <3

Kram och ha en fin dag

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Jag tror minsann jag har kvar en sån i garderoben jag med:) Massor av kramar till dig och kungen!

    SvaraRadera
  2. Bra köp! Du är ju superfin i modellen, så det bara att handla på :-) Modellen är så skön. Jag älskar mina två.
    Nu i vår kommer det fler mönster och färger :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du är i den och jag önskar jag hade ett par likadana. :)
    kram!

    SvaraRadera
  4. Så fina på dig! Jag har den rosa och är sugen på fler. Är de lika stora i modellen oavsett när de kom? För i den rosa gick jag ner en storlek.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är fortfarande generösa - om du gick ner en storlek på den rosa kan du göra det på de andra också!
      Kram

      Radera
  5. Snyggt! Har två i den modellen och gillar dom skarpt!
    Kramar <3

    SvaraRadera