måndag 13 januari 2014

Dumma måndag dumma allt – nästan

En viss herr O ville inte ha medicin och ingen mat jag ställde fram passade

Mitt senaste klänningsfynd som skulle luftas visade sig bli galet elektrisk av den underkjol jag valde – hela jag blev elektrisk

Ny stass måste fram – helst en som funkade till de leggings jag fortfarande hade på

Min termokjol har gömt sig och det var ICKE skönt med bara leggings i minus 12

Sa jag att hela jag var elektrisk

Bara drygt en timme sen till jobbet :o

IMG_9678

page140113

Det här var en väldans skön och bekväm kombo – utan elektrisk underkjol - så i morgon testar jag en variant med min röda och förhoppningsvis avelektrifierade Topping short dress

Det där nästan som inte var dumt utan tvärtom väldigt upplyftande var mitt summeringssamtal om mina jobbinsatser 2013

Fulladdad nu med argument inför lönesamtalet ;)

Den här bilden instagramade jag i dag och jag älskar den

IMG_9675

Den är från i går kväll och ljuset var för dåligt men å så söt. Min dyre prins sitter och står ofta såhär som en liten dansör

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Men vilken start på dagen! Tur det blev bättre sen. Hur går det med prinsen nu, äter han?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp testade ny mat i kväll och den gick bra ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. SUCK, jag fick också en förvirrad start genom att jag försov mig 2 timmar...sjukt ju! Bra att han äter nu, Kram

    SvaraRadera
  4. Stökig morgon. Statiska kläder är verkligen usch.
    Jag tror du kan ha lite is i magen med maten ibland; katter är verkligen duktiga på att få till foderbyten titt som tätt och till slut har man inget kvar att ta till. Han lär äta när han blir tillräckligt hungrig.

    SvaraRadera