fredag 31 januari 2014

Att få en ny chans

Av alla plagg jag sålt har jag bara ångrat ett

Ångrat så det svider i magen

IMG_9800

Om allt är som det ska innebär den här avin att det hittat hit igen :)

Jag är alldeles vansinnigt brakförkyld med rinnande ögon och näsa men postombudet ligger i huset intill så jag måste hasa mig ner så småningom

Nu är jag så barnslig att jag undrar om ni kan gissa vilket plagg det är med ledning av taggarna koftor, kappor, powder?

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Wilma mankiller i powder?
    Har ett mysko minne av att sålde den? Fast sannolikheten är nog större att jag minns fel ;-)

    Ha en bra kväll och krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ingen dum gissning alls men inte rätt - jag har tom två Wilmor i powder :)
    Må så gott och tack för omtanken!
    Kram

    SvaraRadera