torsdag 2 januari 2014

Årets första jobbstass

Ja jag har jobbat i dag även om det var ruggigt tungt att ta sig i väg i morse. Jag hade ingen feber och det är så många borta och jag tänkte att jag går hem om det inte funkar

För en tid sedan fyndade jag ju en Saloon silk dress på Tradera och i dag fick den premiärgå

IMG_9609

Var tvungen att klippa huvudet igen för jag stirrade så att det såg ut som om jag tagit något som inhandlats på Plattan

page140102

Här har ni det hele som kompletterades med mina svarta broderade Mexicanaboots 

Klart uppiggande :)

Jag är hungrig och trött och unge herrn vill leka så det blir inte bättre än så här

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Jag blev så glad när jag såg den glada färgklicken på Insta tidigare i dag. Himla snygg kombo. Ha en mysig kväll med Oscar <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med, jättesnygg kombo. Jag trevade i mörkret och fick väl något på mig antar jag, men inte på långa vägar så snyggt. Klem

    SvaraRadera
  3. Sjukt snyggt! Kolla gärna in hos mig för jag behöver din hjälp:)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Mycket snygg kombination det där.Kramar

    SvaraRadera