tisdag 3 december 2013

Vad ska jag få i julklapp?

Jag kan ju inte önska mig snälla barn eller en romantisk weekend så vad ska jag hitta på egentligen?

Det här med att önska fred på jorden känns lite uttjatat och för stort

Helst av allt skulle jag vilja att någon kom hit och målade färdigt mitt skåp, min hylla och mina stolar så att sovrummet blir klart någon gång väggarna ska ju också målas väser en lite röst i mitt huvud

Efter det behöver min gamla byrå och två sängbord befrias från sitt innehåll och själva möblerna fraktas till Stadsmissionen :o

Men jag behöver faktiskt inte alls få något

IMG_5158

Det här räcker så bra så :)

IMG_4199AAAXXXc

5 kommentarer:

  1. Härligt! Och den där känslan att man inte behöver så mycket faktiskt, är så befriande skön.
    kramar och miss you

    SvaraRadera
  2. Den bästa julklappen är minsann familjen i alla lägen. Jag önskar mig inte heller något speciellt faktisk.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det allra bästa!
    Vad kul med ditt inlägg med bilder från förra året! För man glömmer ju, år nu gå tillbaka jag också och se hur det stod till då. Nyfiken nu ju... :o)
    Kram snyggo!

    SvaraRadera
  4. Så sant. Vill inte heller ha något.....Kram

    SvaraRadera
  5. Nä prylar är rätt överskattat. Fast jag vet vad jag ska få för jag har ju en snäll dotter som köpt en gammal dröm åt sin mamma. =)

    SvaraRadera