lördag 21 december 2013

Tips för dina ögonbryn

Jag har alltid haft svårt att få ordning på mina ljusa och något glesa ögonbryn

Det har färgats, duttats med både penna och skugga men jag har aldrig varit helt nöjd med resultatet

Av en slump hittade jag helt rätt när jag irrade runt på Åhléns med en kupong som gick ut just den dagen

217472-0109_1

Ögonbrynsmascara från Isa Dora funkar perfekt

Ögonbrynen får både färg och perfekt form som håller tills du tvättar dig

Kanske inget ni kastar er över så här i julbrådskan men jag rekommenderar den å det bestämdaste ;)

Bästaste syster landade igår så jag är alldeles glad och känner mig äntligen helt avslappnad. Inte så julig än men det kommer nog.

Om inte annat när jag tar fram alla tomtar och tokpyntar i köket

Kram på er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Håller den bångstyriga bryn på plats med? Jag använder penna, men av någon anledning ligger brynen inte rätt längre.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaadå - den är skitbra!
      Kram

      Radera
  2. Ha det så mysigt med syrran:) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det ska jag - allt vad jag orkar
    Kramar

    SvaraRadera