söndag 29 december 2013

Reafyndat något?

Jag har faktiskt lagt av helt med att impulsshoppa – väntar ett par dagar och om jag då fortfarande känner att jag måste ha så shoppar jag – men inte till vilket pris som helst så klart

Sen har vi de där godbitarna som jag vet att jag absolut vill ha när jag kan få dem till ett för mig acceptabelt pris

Jag fyndade en efterlängtad snygging hos Mathilde, eller fyndade, den var fortfarande långt ifrån billig trots 40% rea

#108 Once in a liftime coat d brown

#108 Once in a liftime coat d brown 2

20396109-origpic-5bb83c.jpg_0_0_100_100_300_339_75

Once in a liftime coat i dark brown

För första gången på ett bra tag – ett absolut måstehaplagg :)

Jag provade den i färgen Lipstick uppe på Odd Mollys huvudkontor

8651866097_1f936693c2_c

När det kom till seriös provning och inköp kände jag att jag hellre ville ha den bruna även om jag fortfarande tycker att den i lipstick är supersnygg

När jag ser bilden börjar jag vela lite…………byta?

I morgon är det jobb för mig och på tisdag nyårsfirande på Skansen med Gunnarssonskan och hennes Moa :)

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Nej, byt inte! Den bruna är underbar!!
    Mvh L

    SvaraRadera
  2. Supersnygga båda två till dig och grattis till "fyndet".
    Här sitter jag och tittat på Mockup, jackan och kjolen, båda på drömlistan men fortfarande galet mycket för dyrt för min plånbok. Men drömma kan vi ju göra.
    Kramar och ha bästa fortsättningen

    SvaraRadera
  3. Jag har inte hittat ett skit, och är lite sur för det:) Jag tycker inte du ska byta, eller så kanske du helt enkelt behöver båda?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Inte byta! Den bruna är så vacker!

    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  5. Nej inte byta. :-)
    Sååå snygg ju.
    Kram och suss gott

    SvaraRadera
  6. Båda är ju fina men jag skulle gärna vilja se den bruna på. ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Tycker inte heller att du ska byta! Ses snart! Kram

    SvaraRadera
  8. Jag gillar den bruna skarpt! Ser lyxigare ut.
    Helt underbart ni ska fira nyår tillsammans:))
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Tack för att ni tyckte till - jag byter inte. Och Hilde - jag behöver inte båda :))
    Kram på er

    SvaraRadera