torsdag 19 december 2013

Paket och städhjälp

Efter ett reprisavsnitt av The Mentalist och en mugg glögg börjar jag slappna av så smått

När jag kom till jobbet i morse fanns det lite kuligheter på skrivbordet

IMG_9509

IMG_9506

Pepparkakshus och presentkort på friskvårsmassage till alla men det lilla röda paketet var jag ensam om

Tomten visade sig vara Oscars uppfödare/tidigare ägare och i paketet låg Kung Oscars Pepparkakor :)

Glad att äntligen ha ett pepparkakshus när jag tänker tillbaka på förra julen – var visst någon som åt upp delarna innan det hann bli ett färdigt hus?

Tog mig samman och röjde köket ordentligt men det tog väldigt lång tid

IMG_9512

Oskar som numera är självklar härskare över precis hela lägenheten vägrade lämna köksbänken och det var ett jäkla sjå att komma åt att torka den :)

Nu ska jag omgående i säng!

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Haha, ja det är inte alltid hjälparen hjälper så mycket, men lite mysigt är det allt i alla fall. Kul med present från uppfödaren.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej dig vad du jobbat bra! Här har det också panikstädats en smula. Men nu ger jag också upp för idag. Njut av pepparkakorna. :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Fina presenter:) Massage är mumma! Kram

    SvaraRadera