tisdag 24 december 2013

Oskar önskar God Jul

DSC_0009

DSC_0052

Bilderna är tagna av Lingondarlingen

Det här med Jul är verkligen toppen

Det har kommit hit en annan människa som är ganska lik Rosen så hon är nog ur samma kull skulle jag tro

Hon har lika mjuka händer och nästan samma röst som Rosen och är minst lika bra på att gosa

Jag glömmer att jag är kung och bara njuter och dreglar men det tycker jag att man kan få göra när det är Jul

Må så gott alla fina både två och fyrbenta

GOD JUL

tassavtryck

6 kommentarer:

  1. Jag önskar dig och de andra 2 detsamma och hoppas det ligger en eller annan klapp till dig under granen! Julkramar!

    SvaraRadera
  2. God Jul till dig med Kungen. Hälsa de från samma kull!
    Kram

    SvaraRadera
  3. God fortsättning önskas dig och matte.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Du är lyckligt lottad som får ha 2 x Rosen till jul:)
    Krama Rosen från mig!

    SvaraRadera