torsdag 26 december 2013

Nu är glada Julen slut slut slut

Ja inte riktigt men nästan

I eftermiddag sätter sig syster på tåget upp mot Östersund och jag ska jobba i morgon

Vi har haft några riktigt sköna dagar med mycket uteätande och minst lika mycket slappande och pratande i soffan

Precis som det ska vara enligt mig

Kung Oskar har mutat in två nya platser och dessutom lärt sig att balansera på badkarskanten för att ta sig vidare upp till handfatet

IMG_9573x

Här har han aldrig tryckt ner sig tidigare även om han gillar att stå med framtassarna nere i diskhon och slicka i sig vattendroppar

IMG_9575

Syrrans frukostbricka hade inte stått tom många minuter innan även den annekterades :)

Hoppas ni alla haft en fin jul!

Kram

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni haft en härlig jul. Jag vill att den varar helt till påsk jag:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar också i morgon. Fast det gör mig inte så mycket. Och snart rullar Moa och jag tåg mot storstan:) Fan vad gött det ska bli! Kram

    SvaraRadera