fredag 13 december 2013

Nästa år blir det två!

Efter att ha öppnat nästan hälften av luckorna och nogsamt masserat in innehållet i ampullerna i mitt ansikte inser jag att jag ska köpa två stycken nästa år för att kunna ta fram en i februari när jag både ser ut och känner mig som skit ;)

BABOR_Adventskalender_20131-open

Onödig lyx kanske men ansiktet känns mjukt och jag är inte likblek när jag tittar mig i spegeln på morgonen

Man kan väl säga att det här var min julklapp till mig själv

Näst sista Body balancepasset innan jul genomfördes i dag – jag kallar det mitt fredagsmys och har blivit helt beroende

Superjätteglad när vi fick veta att passet kommer att finnas kvar även till våren

Trött som en plätt – det vanliga fredagskvällstillståndet alltså – blir det fil å müsli till middag med glögg och pepparkakor på det

Må så gott!

4 kommentarer:

  1. Duktig du är som tränar. :) Och jag vill också ha en peppis, pepparkaka.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag får nog köpa mig ett helt lass med såna som jag känner mig nu! Sleten och ful som få! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag 'är så otroligt korkad att jag inte ens fattar vad det är men mindre likblek låter inte fel alls :o)
    Visst är bodybalance superkul och bra och nästan lite magiskt, som jag saknar det så du får gärna köra några sekunder eller så för mig också nästa gång :o)
    Trevlig helg & massa Kram!

    SvaraRadera
  4. Som tur är finns de flesta ampuller att köpa i alla fall. Lika bra, för då kan jag köpa de jag gillar mest. Visst är den bra?
    Kram

    SvaraRadera