onsdag 18 december 2013

Känner du Christopher Silfverbielke?

Inte så konstigt om du svarar nej för hr Silfverbielke är en romanfigur skapad av Dan Buthler och Dag Öhrlund

Denne romanfigur är en sällsynt ondsint psykopat och seriemördare och jag kan knappt vänta tills nästa bok kommer

Silfverbielke

Så här lyder en av recensionerna av den sista delen – Uppgörelsen

"Bret Easton Ellis goes Stockholm Noir, som möter svensk myspyspolis. En litterär frontalkrock som skapat thrillerserien med extra allt."

Känns som om jag knappt hinner andas; hysteriskt på jobbet, syrran kommer på fredag och jag har än så länge bara städat badrummet

Sen borde jag visst tvätta håret också?

Jaja jag gör så mycket jag orkar och sparar resten till i morgon – nu är det kökets tur………………..

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Känner till gör jag. Eftersom jag läst en av böcker med honom.

    Men jag har faktiskt inte klarat av att läsa mer än första. Tog illa vid mig av det som hände. Även om det var fiktion, så tänkte jag, tänk om någon idiot blir inspirerad....?

    Hu. Tyckte att det var förskräckligt.

    Men kanske har de andra varit bättre...?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja han blir snarare värre är jag rädd.
      Kramar

      Radera
  2. Nope, aldrig hört om eller läst:) På något vis känns det bra att det inte bara är jag som inte hinner med..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är för mycket hos alla tror jag. Jag lyssnar på ljudböcker.
      Kram

      Radera
  3. Hihi, han låter elak. :) Har inte hört talas om den men måste genast googla.
    kramar och suss gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är helt skruvad och något mer än elak ;)
      Kramar

      Radera
  4. Åh,honom känner jag väl! jag har läst alla böcker,de bästa jag läst på länge faktiskt =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här - sträckläste/lyssnade på alla fyra :)

      Radera