söndag 15 december 2013

Ingen hjälp alls

I går roade jag mig med att sprida ut en massa papper och snören på golvet i köket

IMG_9463

Jag gillar att slå in paket och att välja don efter person

När jag började låg Oskar på sängen och sov så jag tänkte passa på innan han fick för sig att “hjälpa till”

IMG_9465

Mjauuuunääää jag nöjer mig med att spana från köksbänken

Jag har lite svårt att greppa att julen snart kastar sig över oss men längtar så rysligt efter bästaste syster så snälla Julen skynda dig!

I kväll ska julklapparna avlämnas hos älskad plastfamlij, gran ska kläs och mat ska ätas :)

En och annan lek och julsång kanske……………..

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Det låter väl som en utmärkt söndag och första advent, Klem

    SvaraRadera
  2. Och jag tycker mest att det är jobbigt att slå in klappar. Lär väl ta tag i det hela snart! Ha det så trevligt i dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Så du fick ingen hjälp alls? Hoppas du har en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag längtar också faktiskt. Fast jag gillar inte att slå in klappar:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig dag:)
    Jag höll på att sätta kaffet i halsen inatt när jag jobbade och en arbetskamrat sa "nu är det bara 10 dagar kvar till julafton"
    Hjälp! Jag börjar få brådis!!
    Kramar

    SvaraRadera