måndag 16 december 2013

Härlig söndagskväll

Å vad jag gillar att leka och fåna mig :)

Jag passar på allt vad jag kan när jag besöker en viss familj på en annan del av Söder

IMG_9476

Drottningen av Hornsgatan och fröken A inspekterar en sorts figurer som förändras i ugnen – bra beskrivning va – ni förstår preciiiis

Den här snyggingen har några av er redan sett

IMG_9504

Redo för galapremiär efter ett besök hos en mycket speciell skönhetssalong

I detta tillstånd promenerade jag hem och är nog lite glad att jag inte mötte någon jag känner

Vi klädde gran

IMG_9493 

Fröken A visade sitt bästa partytrick

IMG_9488

En toppenkväll alltså :)

Efter det hade Oscar och jag kuddkrig. Jag menade att han fick nöja sig med halva kudden men han blev putt när han inte fick vräka sig över hela :)

Slutade med att han la’ sig med en duns på mitt ansikte……

Har precis tittat i kylskåpet och konstaterat att det blir hårt bröd med Oskars messmör till middag

Ja det förstås – glögg har jag

Ha en skön kväll!

3 kommentarer:

  1. haha, ni ser ut att ha haft det kul. Kika in hos mig sen. Du har något att hämta. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ja du, vad jag skrattade i går kväll när jag såg bilden efter besöket på skönhetssalongen:D Ser verkligen ut som att ni hade det mysigt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt! Och vilken jäkla raffa du blev efter sminkning;) Kram

    SvaraRadera