måndag 23 december 2013

Butikspaning och icke önskvärd mössa

Roade mig med att fota allt möjligt häromdagen och slänger ut några av bilderna här

IMG_9529_thumb

En guldgris som jag ett kort ögonblick funderade på att ta med hem men jag vet inte var den ska stå så den är kvar på PUB

 

IMG_9531_thumb

Jag har gått lite bananas på ljuskällor av olika slag

 

IMG_9532_thumb

Massa spring blev det och på Indiska vilade jag rumpan på en prydnadsbänk som knakade betänkligt

 

IMG_9533_thumb

Ja en uggla så klart :)

 

IMG_9537_thumb

Något att skrämma små barn med?

 

IMG_9548

Provad mest på skoj och syrran tyckte att det såg ut som om jag hade ett manligt könsorgan – fast hon använde helt andra ord – i pannan

Jag känner mig inte så värst julig än men det bekymrar mig inte så mycket. Kanske kommer det upp lite tomtar och annat rätt som det är eller också får de ligga kvar i julkassen. Går bra vilket som

Hoppas ni har det bra!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. :-)
    Tyckte mössan var väldigt rolig på något sätt.
    Kramar och ska vi få till det idag kanske med ett telefonsamtal?
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. En Angry Birdsmössa! Läcker! Har ingen jättejulstämning jag heller men det får gå ändå! Kram

    SvaraRadera
  3. Men mössan måste du ha!! Ha nu en riktig mysig julafton du och syrran.
    Kram

    SvaraRadera