söndag 22 december 2013

Barkarby

Inte alls mycket folk och gott om utrymme för provning och prat med fina Linnea och Natascha

Provade en hel del ur provkollektionen men allt fastnade inte på bild eftersom vi babblade så

IMG_9516

Fick inte följa med hem trots att priset bara var 400 och att jag gillar färgställningen – har nog koftor så att det räcker

IMG_9517

Inte heller den här supermjuka för samma pris fick plats i påsen

IMG_9518

Här slog jag till – Elle dress i red flame och när jag ändå höll på åkte den i powder också med men den provade jag inte

Rejält stor i storlek men jag kommer att ha en lång kofta över så det borde gå bra – färgen är fantastisk och kommer inte riktigt till sin rätt här

Sen kommer det mest otippade av allt och de var på väg av när jag kom på att jag skulle fota

IMG_9520

Cher check chino som jag tokdissat pga av dåliga barndomsminnen gällande just rutiga byxor

Så vansinnigt sköna och jag är verkligen glad att jag såg den i ögonvrån precis när vi var på väg ut

Sen fortsatte vi in till stan och drullade runt men det får bli ett eget inlägg tror jag

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Heja Elle dress! Den är så fin och användbar och i den röda färgen? Super. :)
    Önskar er finaste dagen. <3
    kramar L

    SvaraRadera
  2. Tror de flesta i vår generation har trauman av rutiga brallor...
    Den orange letar ju jag efter så jag kan ju än en gång konstatera att jag borde stannat i Kallhäll =)

    SvaraRadera
  3. Pyjamasbrallorna är skitsnygga och jag hade aldrig sålt mina om dom inte varit för små! Den orangea saken hade jag inte tackat nej till heller! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också lite tråkiga minnen av rutiga byxor, allt skulle ju vara rutigt på den tiden :-) Men nu har det gått så många år sedan det begav sig så jag hade nog också kunnat tänka mig att ge dem en chans.
    Vilka kanonpriser dem har!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite plaggvisning! Låter så mysigt med en runda till Barkaby med vänner mitt i julruschen:)
    Brallorna är ju bara så coola!
    Kramar

    SvaraRadera