torsdag 12 december 2013

Äntligen rätt storlek

För oss Mollygalna som främst uppskattar de äldre kollektionerna är Tradera verkligen en guldgruva. Dessa plagg går oftast oförskämt billigt och jag har fyndat

#756 Salon silk dress purple

Vackra #576 Salon silk dress i purple

Den har varit här och vänt i storlek 1 i den blå färgen och att leta upp en 2 tog sin lilla tid

Annars är det väl som för alla andra den här tiden – livet går i 180 och jag är mest bara trött :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Yes, grattis till den finfina!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja jösses! Det går undan nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tillhör nog dessvärre dem som totallessnat, och säljer av vad jag har minus några få kärlekar... men så har jag aldrig varit en äkta mollyist heller dessvärre:-( Kram!

    SvaraRadera
  4. Den har jag också spanat efter men det är alltså en tvåa som gäller?
    Här snurrar också hamsterhjulet toksnabbt...
    Kramar

    SvaraRadera