söndag 1 december 2013

Ahhhh söndag kväll

Så här den mörka årstiden är söndagskvällarna närmast heliga för mig

Jag packar in håret, pluggar in skön musik i öronen och glider ner i badet

IMG_9376

Fick väldigt misstänksamma blickar av Kungen när jag visade mig i den här utstyrseln

Inte utan att jag förstår honom :)

Nu ska här tändas ett par kattsäkrade ljus och inte mycket mer

Intresseklubben kan notera att köksbordet ser ut som i morse – hade helt enkelt ingen lust att pynta i dag

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. hihi, men han tycker ju om dig i alla fall såklart :) Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
  2. Mys. Det där med söndagsspa är ingen dum idé alls. Här har det precis pysslats i hop en krans.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Söndagar är absolut bästa dagen att pampra sig själv lite, njut!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag ska bada i kväll efter träningen! Blir inte nåt hår inpackat, däremot så brukar jag scrubba kroppen:) Kram

    SvaraRadera
  5. Haha! Fin Bild! När vi är klara med den här renoveringen så ska jag banne mig lämna in mig själv på något SPA:)
    Kramar

    SvaraRadera