torsdag 21 november 2013

Väntar

God morgon :)

Jag som varit telefon och datorlös ett par dagar igen sitter och väntar på att the handyman ska komma tillbaka och täta resten av mina fönster

Jag har fått mitt morgonkaffe och Kungen har begärligt slickat i sig sin dagliga dos messmör

Gör ett försök att visa gårdagens dagens

IMG_9260

Inte så vidare jättebra bild men jag tycker om att dokumentera vad jag har på mig för min egen skull

Bra att ha att titta på när jag helt plötsligt inte har någonting alls att ta på mig ;)

Önskar er en fin dag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

2 kommentarer:

  1. Vad är det för snygga stövlar du har på dig? :) :) Gillar!
    Ja, hela outfiten såklart.
    kramis

    SvaraRadera
  2. Hoho det är ju mina Blocketfyndade Fiorentini Baker :)
    Kramar

    SvaraRadera