tisdag 5 november 2013

Två får stanna men en kommer inte hit

Jag börjar med den som inte kommer hit – min huvudlösa förälskelse

IMG_9078

Jag har släppt min reservation hos deepFLING eftersom färgerna inte är helt hundra hemma hos mig

Men attans så fin den är!

De två som får stanna kan jag ha på kroppen

Jag hade de blå på mig i dag och jag tokgillar färgen. Mina är inte så där ljusa över fickorna som de på bilden utan snyggt och jämnt färgade upptill. Har min vanliga storlek när det gäller Please; XS och de känns perfekta

IMG_9076

 

I  morgon ska jag tillsammans med ett antal andra besöka Odd Mollys huvudkontor för att se och klämma på SS2014 och sedan vidare till butiken vid Humlegårdsgatan för att kolla Homekollektionen och förmodligen även ett och annat plagg :)

Ska skärpa mig och se till att fota men orkar kanske inte göra inlägget i morgon kväll när jag kommer hem

9 kommentarer:

  1. Du gjorde rätt:) Kul att få se SS2014, skulle jag gärna gjort med. Men det dyker ju upp i butik snart;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns verkligen bra - ingen ånger alls :)
      Kram

      Radera
  2. Klokt att behålla båda jeansen:) Hoppas ni får en mysig dag i morgon..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när man hittar perfekta jeans är man ju dum om man släpper dem ;)
      Kram

      Radera
  3. Spännande; vet du vilket plagg som är ditt?

    SvaraRadera
  4. Jaaa, ta en massa kort :-) Gör inlägget när du har tid, ork och lust, det hade varit så kul att få se vad som kommer framöver. Hade gärna velat vara med och tittat, ibland önskar jag att jag hade bott lite närmre. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ju glömma att fota när jag har kul och dessutom väntar en överraskning som inte så många vet om......
      Kram

      Radera