tisdag 26 november 2013

Tidig Mollyklapp

Hur söt som helst och mjuuuk

Efter jobbet hälsade jag på hos Jenny på Odd Mollys HK för att få mitt alldeles egna exemplar

IMG_9337x

Uselt ljus, överbelamrad hall och sönderblåst hår – ber både er och Odd Molly ödmjukast om ursäkt - bilden gör den inte alls rättvisa

Shaki’n my hair cardigan i lite coral pink

Trots usel bild var det naturligtvis alldeles omöjligt att låta bli att flasha nykomlingen här ;)

Jag valde en etta eftersom jag vill ha den lite kort om ni undrar när ni jämför med produktbilden

Lite för kallt för den nu men i sommar med urtvättade jeans och ett vitt linne eller ovanpå en svepande vit maxiklänning blir den kalas!

Inte klokt det här hihi

Ha det gott!

IMG_4199AAAXXXc

14 kommentarer:

  1. Grattis!
    Så underbart! Och du är så fin i din alldeles egen kofta!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tjohoo vad roligt, och vad snygg den är på dig! Bra val med andra ord:)
    kram

    SvaraRadera
  3. Nej det är inte rktigt klokt men välförtjänt! Söt liten fransig sak det där:) Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Vilken känsla att få ha ett eget plagg!

    kram fina du

    SvaraRadera
  5. Very nice...jag gillar den jättemycket!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  6. Grattis! Var stolt! Din alldeles egna Molly :-) Stooort och gudars vad fin den är :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Den ser jättefin ut och passar dig utmärkt!
    Och säger du mjuuuk så får jag kanske ha en sån =)

    SvaraRadera
  8. Tack snälla ni för gulliga kommentarer <3
    Kram på er!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis och det är en perfekt en till sommaroutfit. Fast fint så som du visar också såklart, Klem

    SvaraRadera
  10. Wihooooo vad kul. Jag vill komma genast och pilla på den och fnissa. Grattis till din alldeles egna molly.
    <3<3<3
    kramar

    SvaraRadera
  11. Det är ju hur roligt som helst med ditt vinnarbidrag och koftan är en ljuvlig liten sak som känns ny. Kramar

    SvaraRadera
  12. Klockren! Åh vad jag börjar längta till sommar, barfota och maxiklänningar:)
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  13. Your very own Molly and it suits you so well. Enjoy!
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  14. Du är så fin så i den!! Hur härligt som helst!
    KRAM!!

    SvaraRadera