onsdag 20 november 2013

Oskar bloggar

Ujujuj…….nu kommer hon hem och ser ut som sju svåra år igen!

Alldeles mörk och rynkig under ögonen trots den där Jan hon skröt om härom dagen

Jag tror att hon sover för lite – det gör inte jag

Jag använder hennes kind och näsa som huvudkudde och det är skönt minsann. Jag spinner så jag skakar och dreglar men det kan väl ändå inte störa?

Snäll är hon i alla fall – i dag fick jag ett jättebra prassligt rosa papper att laja med :)

IMG_9270

Där ser ni min boll som Rosen stoppar godis i och min glassiga påse från Odd Molly

Hon påstod att pappret inte var till mig utan bara skydd för rumsgranen hon släpat hem men jag tror inte det är sant

Klart hon köpt ett extra fint papper till mig – I’m so worth it

Och gran – hur dumt är inte det – den sticks ju :( Ni får säkert se bilder på den bara hon piggnar till lite. Ja hon visar ju allt möjligt onödigt men det är väl bäst att hon får hållas antar jag

Hon ser faktiskt väldigt hängig ut så nu tar jag och muntrar upp henne med lite gos…….

Tjing tjing

5 kommentarer:

  1. Men du!! Vissa är faktiskt nyfikna på den där granen, så du får nog se till att busa lite så att hon vaknar till liv! Kramar till er båda

    SvaraRadera
  2. Men det är klart det prassliga pappret är till dig. Själv sitter jag utför badrumsdörren en vecka i månaden och väntet på prassliga småtussar ska slängas ut dörren. De är det bästa som finns. Konstigt nog händer bara detta under mattes tråkvecka, då är hon sur som fan.
    Kram från Sigge

    SvaraRadera
  3. Tjena missekollegan! Klart pappret är till dig och det är faktiskt viktigast att du sover bekvämt, inte Rosen. Men låt henne andas va? :)
    kram Misemann

    SvaraRadera
  4. Skönt att du sover bra i alla fall;) Och klart pappret var till dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Klart det var till dig Oskar; som då inte har några genusproblem med rosa.
    Bra!

    SvaraRadera