onsdag 13 november 2013

Oskar bloggar

I går var jag faktiskt lite ängslig innan Rosen kom hem från jobbet :o

Jag vet ju att hon är alldeles galen i mig – så klart – men jag hade kräkits på hennes skrivbord strax innan hon kom

Ujujuj

Hårbollen bara måste ut direkt och så hade jag visst druckit vatten innan så hennes viktiga papper blev alldeles äckliga

anigifoskar3

Men jag hade inte behövt oroa mig. Hon bara skrattade och muttrade något om själva fan medan hon strök mig under hakan

Sen tror jag inte att papprerna var så viktiga för hon slängde dom i stället för att torka av dom

Det var faktiskt ganska bra att jag kräktes just där – kolla

IMG_9213

Jag fick en egen myshörna!

Man skulle nästan kunna tro att jag gjorde det med flit……..

Tjing tjing

3 kommentarer:

  1. Haha, bra att du fick ett mjukt ställe vid skrivbordet:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Smart du är. :-) kram till er båda
    <3

    SvaraRadera
  3. Haha. Vad rolig du är.
    De är luriga de där catsen
    Ha en fin helg

    SvaraRadera