tisdag 12 november 2013

Min överraskning

Fy tusan så stolt jag är

Jag har givit namn åt plaggen som heter shaki’n my hair!!!!!

Det kändes helt surrealistiskt när jag höll min favorit i handen

IMG_9083

Suddig bild – såklart – jag var alldeles skuttig och hade svårt att koncentrera mig ;)

Jag väntar ivrigt på att just den här koftan i just den här färgen ska landa på Hornsgatan

Lägger ut produktbilderna så ni ser hur plaggen ser ut på bra foton

169 shaki'n my hair cardigan 22

#169 shaki’n my hair cardigan i färgen lite coral pink

M114-169-shakin my hair#2B4

Indigo

169 shaki'n my hair cardigan

Lite almost black

 

170 shaki´n my hait sweater lite coral pink

#170 shaki’n my hair sweater lite coral pink

50486

Indigo

50488

Lite almost black

 

m114-171-indigo

#171 shaki’n my hair knit pant lite indigo

m114-171-ltalmblack

Lite almost black

Det är inte alls otroligt att även ett par av pantsen och franskoftan i indigo kommer att finnas i en garderob nära mig ;)

Nu ska jag dra mig tillbaka till soffan i sällskap med Oskar och jag tänker absolut tillåta mig att somna där om jag vill………….

Önskar er en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

13 kommentarer:

  1. HÄRLIGT!! jag gillar också franskoftan.
    kram Titti

    SvaraRadera
  2. Så kul! Fina allihop och med finaste namnet :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är hur coolt som helst!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helt jäkla fantastiskt! Och dom där legginsen i almost black ska jag ha! Kram

    SvaraRadera
  5. Coolt! Och gillar franskoftan mycket! KramKram!

    SvaraRadera
  6. Åh blev det för en hel serie plagg? Jäklar vad kul!

    kram

    SvaraRadera
  7. Detta är helt underbart! Att få plagg uppkallade efter sig är ju bara så coolt!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Förstår att du är stolt över dina plagg. =)
    Lite mkt mönster för mig men franskoftan skulle t o m jag låta flytta in.

    SvaraRadera
  9. Klart du ska vara stolt och det var ju urfina plagg dessutom. Franskoftan var verkligen urcool och även legginsen gillade jag a lot :) Vore ju lite coolt att köpa en bara för att kunna säga att hon som namngivit dessa känner jag minsann.... :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Det är bara helt überballt! Jag inte vilket superlativ jag ska dra till med. Koftan i den fina Coral Pink kommer att hitta hit. Och jag är så glad för din skull. :) :) :)
    kramis

    SvaraRadera
  11. Den serien fick ett passande namn!! STORT Grattis till dig!!
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Vilken häftig känsla!! Tyckte de valde en serie att passa att heta "shaki’n my hair" med fransar och det spretiga mönstet!!!!!!!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  13. I am so happy that I was there to see your Tagline win the contest and now to have an entire grouping with the your selected name...Fantastic!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera