söndag 3 november 2013

Lika nöjda båda två!

Ja det är vi :)

Jag med mitt nya golvbrickarrangemang

IMG_9049

 

IMG_9047

Brickan såg ut så här förra vintern men pga ändrade familjeförhållanden är det inte vidare listigt med en hoper ljuslyktor på golvet – och självklart ska de nya ljusen inte tändas. Jag vill varken ha katt eller lägenhet i ljusan låga :o

DSC01302

 

Kungen är minst lika nöjd

IMG_9045

IMG_9051

Pappret som ljusen var inslagna i mutades genast in. Så klart – allt som prasslar blir omgående Kungens egendom :)

Trots ett ilsket duggregn som smög in överallt när jag ljusshoppingpromenerande känner jag att jag haft en väldans fin söndag.

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Det verkar har regnat och haft sig överallt i dag. Då är det extra kul att pyssla lite för att få lite mer mysfaktor. Snyggt blev det. Nu ska jag plita ihop inlägget om husdjur och andra troll här. Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha har nyss läst inlägget och förstår det där mer troll :) Söta är de!
      Kramar

      Radera
  2. Så fint det blev! Låter han kulorna vara ifred? Jag trodde att sådana glänsande små kulor är väldigt kul att leka med.

    Ja, vad är det med katter och prasslande papper :-) Dem är bara för söta!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får väl se hahaha - han är inte så förtjust i hårda grejor så jag tror att det kommer att går bra
      Kram

      Radera
  3. Så tjusig brickan blev!
    Perfekt med prasselpapoer, både till katter och småungar:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag ser julkulor!!! ;) Jättefint blev det ju och prassel till missar är sällan fel, Klem

    SvaraRadera