måndag 11 november 2013

Karins överraskning och min dagens

Som jag berättade tog sig Karin Jimfelt Ghatan ordentligt med tid för att visa upp kollektionen för oss

Innan vi skulle åka vidare till butiken på Humlegårdsgatan visade hon sitt alldeles egna projekt

En klänningskollektion :)

IMG_9153x

Vi fick se skisserna, ett tygprov och flera olika mönsterprover

IMG_9151

IMG_9149x

Hur kul är inte det här för en klänningsgalen kvinna :)

Vi får vänta till april på det färdiga resultatet…….

I morse var jag för ovanlighetens skull inte paniksen och hittade en äldre snygging när jag rotade i garderoben

IMG_9191

Art silk tunic i färgen velvet

Får lust att fortsätta djupare in bland plaggen……….

Ha en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Vildt spændende! Og super lækker dagens :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. oj vad spännande att få se denna kollektion! Jättefin tunika! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Klart du ska gräva fram snytingarna! Kul med klänningskollektion för de som gillar klänningar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med klänningskollektion. Mer klänningar till folket liksom. :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Kul att hon visade upp det. Och att hon var med överhuvudtaget! Kram

    SvaraRadera
  6. Oj så roligt (behöver väl inte säga att jag satt hemma och var sur i onsdags kväll...). Klänningarna som vi verkligen har saknat. Blir det siden då eller den nya kvaliten? Hur som helst, fin brodyr :-)

    Roligt att se den gamla silken ;-)

    KRAM

    SvaraRadera