fredag 8 november 2013

Jo men visst fick vi goodiebags

IMG_9170

Men eftersom jag nog tänkt mig någon lite jultävling och att en del av innehållet ska hamna i tomtesäcken så tänker jag inte visa det

Det var bra helt klart – mycket bra

Dessutom hade Jenny rotat i ett förråd med äldre giveaways som hon lottade ut bland oss

Totalt superjättenöjd med min vinst

IMG_9108

De coola Knock out vantarna :)

Lika trött i kväll – förlåt tjatet men det är nog som Lingondarlingen skrev i sitt mail till mig i morse; november är visst endast för de hårdhudade?

Jahapp – fredag kväll vänner……den bästaste kvällen på hela veckan!

Må så gott och var rädda om er

IMG_4199AAAXXXc

11 kommentarer:

  1. Ha en mysig kväll och njut av starten på helgen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då tillhör jag de hårdhudade tack vare min eminenta healingkvinna; sprudlar av energi idag. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååååå ge mig en healingkvinna nu!!!!
      Kram

      Radera
    2. Ja de är oumbärliga. Ska kolla med henne om hon har en bra kollega i din stad. Återkommer!

      Radera
  3. Den som ändå varit där.... :)
    Kramar och ha en fin fin kväll
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för prat å suss gott!
      Tusen Kramar

      Radera
  4. Vilka coola vantar!! Trevlig helg på dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det samma du sköna böna!
      Kram

      Radera
  5. November är en mörk tradig månad. Tyvärr bara att härda ut... Hoppas att min fuldans piggade upp lite i alla fall.

    kram

    SvaraRadera