måndag 25 november 2013

Hjälp fantasin försvann

I går var jag full av idéer men kom bara halvvägs innan all inspiration försvann………..

IMG_9327

Fyra vita blockljus med rött snöre på en shabby stålbricka och mossa

IMG_9328

Trodde att det skulle räcka med att slänga på lite kottar för att mästerverket skulle vara fullbordat men jag tycker att det ser tråkigt ut

Vad ska jag pigga upp den med???

Svampar – siffror – kulor – hallonbåtar ????

Fritt fram för alla idéer ni orkar ha :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

12 kommentarer:

  1. Helt klart några flugsvampar där i mossan, annars tycker jag att det ser fint ut som det är men hallonbåtar vore ju ett nytt grepp (för mig då).
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det blir kanske lite svampar. Vet inte var jag fick hallonbåtar från - är både trött och hungrig ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Svampar och ugglor tror jag vore snyggt. Ett par julugglor:)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi julugglor - det vore ganska kul :)
      Kram

      Radera
  4. Håller med Hilde, släng på ett par ugglor;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk om jag kunde hitta ugglor i samma färg som vanliga svampar.
      Kram

      Radera
  5. Små silverkulor och siffror i silver!!
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är lite sugen på både kulor och siffror :)

      Radera
  6. Hm, jag som tycker den är fin som den är. Men. Lite konstgjord snö strösslad över mossa och kottar skulle nog inte skada. Eller svampar... Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm snö - om ja bara vågar - tänk om det blir klumpigt och fult när jag ska göra själva ströandet......men oj så frestad jag är
      Kram

      Radera
  7. Igår var jag ute och strosade lite i butiker och mina ögon fastnade på ugglor överallt...jag kom osökt att tänka på dig då. Små, stora, lurviga eller bara söta men mycket ugglor var det överallt. Några små bredvid ljusen gör nog susen.
    Kram Marika

    SvaraRadera
  8. Dofta mjöl som snö med hjälp av tesil. Det är enklare, och går det åt skogen är det hyfsat lätt att damma bort...
    Sätt dit svampar! Älskar svampar, kan inte tänka mig en adventsstake utan... ;-)

    Eller måla små ugglor röda med vita prickar och sätt dit. Det blir originellt iallafall!

    Kram!

    SvaraRadera