söndag 24 november 2013

Helt förugglad

Åkte ut till Sickla köpcenter i går eftermiddag för att försöka hitta ett hyllplan vilket misslyckades

Däremot var ugglefaktorn oroväckande hög och jag fick med mig en liten en hem

IMG_9297

IMG_9298

IMG_9299

IMG_9300

IMG_9301

IMG_9302

IMG_9304

IMG_9305

IMG_9306

IMG_9307

IMG_9308

IMG_9311

IMG_9312

IMG_9315

IMG_9316

Tror inte att jag är galen  har bara snöat in lite på ugglor;)

 

IMG_9318

Det var den lilla lilla ugglan i betong som följde med hem för att agera sällskap åt sin större kamrat som hittat hit från en inredningsbutik i grannhuset :)

Ni behöver inte vara oroliga – jag är färdigugglad nu

Ha en fin kväll!

11 kommentarer:

  1. Ugglor är störtcoola! Har en dotter som är lika 'tokig' som du;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får passa mig nu så att jag inte löper amok :)
      Kram

      Radera
  2. Hihihi och oj det var många ugglor det. Väldigt söta och jag tycker du ska fortsätta och ha några till. :)
    kramar och hoppas du har en myskväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske någon liten till?
      Kramar

      Radera
  3. Hm, där var många fina och kikar du hos mig, ser du ännu fler!! Klemar

    SvaraRadera
  4. Men jösses vad många gulliga ugglor det finns. Hur söta som helst!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är likson "snälla" på nåt sätt
      Kram

      Radera
  5. Herregud vad många ugglor. De är verkligen inne. Söta är de också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hahaha jag ser ugglor överallt nu när jag fått upp ögonen :)

      Radera
  6. Sjukt inne det här med ugglor. Lite kul, för ett tag sedan var det döskallar...undras vad det blir härnäst?

    Kram!

    SvaraRadera