torsdag 21 november 2013

En Mentalist i bekantskapskretsen

I bland blir det bara så rätt av en slump :)

IMG_9271

Den här lilla spretiga saken kom hem till Hornsgatan i går men förtjänar en roligare kruka

Tänkte direkt på Indiska som jag gillar massor och pling så landar en Wrap till just Indiska hos mig

Det var Josanne som agerade tankeläsare – tack snygging!

Jag känner bara för att lata mig i soffan efter en tuff dag så då gör jag det

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

11 kommentarer:

  1. Men vilken liten gullig en!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den lite söt
      Kram

      Radera
  2. Så fin! Spanade på sådana idag och tack så mkt ;) Klem
    Du kan ju annars pimpa krukan själv? Tejp du vet....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men å du e inte dum du - tack <3
      Kram

      Radera
  3. Blev ju skitbra det där:) Bra med tankeläsning ibland;) Kram

    SvaraRadera
  4. Haha... smarta hjärnor tänker lika säger jag :-) Och Flippis förslag med pimpning låter som en ypperlig plan. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev riktigt taggad av Flippis kommentar och väntar på att inspirationen ska braka loss :)
      Kramar

      Radera
    2. Samma här :-) Kram snyggo!

      Radera