lördag 23 november 2013

Del av min lördag genom Instabilder

Det här var nog sista gången jag var inne i citykärnan för jul

IMG_9293

IMG_9291

IMG_9292

Ta tre  betala för två gillas och tre par svarta sockor inhandlades på Lindex. Mestadels bomull, sömfri tå och trevligt pris på 49:- paret

IMG_9289

American Classics i Gallerian är bara helt för mycket. Proppfullt av krusidulligt bjäfs och så många doftljus att man nästan storknar men lite kul ändå……..

IMG_9287

IMG_9288

Uggleradarn på full styrka och ännu värre blev det på eftermiddagen men det sparar jag till i morgon

Så hittades då den perfekta krukan till rumsgranen

IMG_9320

Granens innerkruka var någon centimeter för hög så jag klädde in urnan med plast och tryckte ner granen direkt i den

Nu har jag en date med Findus och hoppas att middagen är ätbar?

Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Å vilken FIN kruka med granen till, supersnyggt!
    Kram och nospuss till den lille;)

    Adela

    SvaraRadera
  2. Tack sötis - gillar krukan jättemycket och såg direkt att den var precis det jag sökte :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Jedrans fint som sagt! Klem och trevlig kväll

    SvaraRadera
  4. Ja, det blev ju helt perfekt som sagt, fortsatt fin kväll, det som är kvar av den!Klem

    SvaraRadera
  5. Blev ju läckert det där:) Men jag tyckte ju att det var fint innan med! Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint det blev. Hoppas din dejt med Findus blev bra:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tjusigt och krukan är ju perfekt.
    kram

    SvaraRadera