fredag 1 november 2013

Bra där Selected Style!

Jag har roat mig med att nätshoppa hos Selected Style i dag

Please fake black

Please i färgen fake black

 

Please parigi

Please i färgen parigi

Det blev knas vid betalningen och varken kort eller direktbetalning via bank funkade

Mailade och fick svar efter några minuter – skickas mot postförskott utan extra avgift :)

Det kallas kundvård vilket inte alla nätbutiker ägnar sig åt

Kommer aldrig att glömma hur Country Dreams bar sig åt - HÄR - när jag ville reklamera en tischa pga total färgavvikelse mellan plagg och produktbild

Jag har så klart gjort slut med dem för gott

Nu tar jag och Kungen fredag vilket för min del innebär ett glas rött och cashewnötter till middag och för Kungen snarkande på sin papperspåse ;)

IMG_4199AAAXXXc

2 kommentarer:

  1. Kul med nya jeans. Har dock delade meningar om den webbutiken. Jag köpte en gång en vara därifrån för ca 1000:- med kontokort som jag returnerade. Då dröjde det 30 dagar innan jag fick pengarna tillbaka, vilket var mycket dåligt tycker jag. Trots att jag påminde dem. Fick ett surt mail tillbaka att de hade rätt att inte bet förrän efter 30 dagar, så det kändes som att de jävlades bara...:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det var verkligen inte ok!!! Ska bli lite spännande att se hur det här går för jag är inte säker på att jag ska behålla båda ;)

      Radera