lördag 30 november 2013

Att bli av med en Wilma

Klart, kallt, snö i luften, lite snorigt och jag har spontanbokat en ansiktsbehandling i dag

Mitt vanliga ställe hade strötider med 20% rabatt och gratis bryn och fransfärgning så det var liksom inte så mycket att fundera över

IMG_9370x

Ja ni ser ju – en av mina Wilmor har förvandlats till kattfilt och det lär den nog förbli et bra tag framöver tills unge herrn hittar någon annan superbra plats att muta in som sin

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Jag hade gärna fått en snöflinga eller fler, men det är varmt här fortfarande, 7-8 grader nåt. Ha mys på behandlingen, Oskar lär ju ha mys hemma så länge, Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte går det någon nöd på Kungen inte han blinkar och jag lyder hehe
      Kram

      Radera
  2. Fniss..skönt skall det vara!! Duktig du är som 'tar hand om dig'! Inget jag kan skryta med dessvärre. Rent av urusel på sådant. Naturbarn är nog mitt förnamn.. Önskar dig o fine Oscar en mysig 1:a advent!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt ljuvligt och jag lyckas ta mig i väg 3-4 gånger per år. Mest för att det är så himla skönt faktiskt :)
      Kramkram

      Radera
  3. Helt underbar bild på Oskar, skriv ut den vet jag. :)
    kramar och trevlig kväll!

    SvaraRadera