måndag 18 november 2013

Äntligen blev det rätt – Jan Marini

Tack vare Hilde och Skin City har jag äntligen i något mogen ålder hittat rätt hudvård för ansiktet

Jag läser hos Hilde varje dag och hon skriver ju då och då om olika skönhetsprodukter och att hon är väldigt nöjd med Skin City

Det är jag också för jag har handlat en hel del därifrån och för en dryg månad sedan gjorde jag slag i saken och gjorde deras hudtest

Jag fick ett hudvårsdprogram baserat på produkter från Jan Marini

Vad jag däremot inte fick var de vanliga förmaningarna om att använda alla rekommenderade produkterna för annars skulle jag inte se resultat

Hudterapeuten tipsade mig om tre bra startprodukter men det blev fyra för min ögonkräm var precis slut

janmarini1

Löddrande ansiktsrengöring

janmarini2

Serum

Ansiktslotion

janmarini4

Ögonkräm

Anledningen till att jag gör det här inlägget är att jag faktiskt ser och känner en förbättring efter fyra veckor!

Jag har fått färg och är inte längre gröngrå när jag vaknar på morgonen och mina porer på näsan har blivit märkbart mindre

Nu i helgen var det 20% på Jan Marini och jag passade på att komplettera

janmarini3b

Flytande dagkräm med spf 33

janmarini5

Natt/dagkräm

Förberedande tvätt innan peeling

janmarini7

Peeling

Inte var det billigt men om jag skippar nyinköp av Mollys ett tag till så reder det sig ;)

Nu sista avsnitten av Bron……..

Ha en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

P.S jag är inte ett dugg sponsrad – bara väldigt väldigt nöjd

8 kommentarer:

  1. Men vad kul att du är nöjd med Jan Marini! Det är fantastiska produkter som verkligen gör skillnad. Kul att du redan ser resultat, tänk bara på hur bra det blir efter 3-4 månader.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste ju bli så snygg att folk inte känner igen mig om några månader ;)
      Kram

      Radera
  2. Kul att du är nöjd, JM är superbra! Jag hade det förut men är lite som HIlde att jag vill testa nytt så i nuläget har jag bara kvar rengöringen från JM som jag älskar. Har i övrigt Dermaceutic och Dermalogica. Och Transderma som verkligen är som en fuktbomb för huden.

    Tycker också att färgen på huden är bättre när man kör bra grejer, huden ser mer levande ut.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är helt förvånad över resultatet. Var aldrig 100 nöjd med tex Dermalogica, MD och Decleor men nu jädrar!
      Kram

      Radera
  3. Behöver också skaffa nåt bra till nyllet. Blir konstig i huden på en gång så fort det blir lite kallt.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm vintern är helt klart värst - jag blir dessutom torr i hårbottnen och får galet elektriskt hår :(
      Kram

      Radera
  4. Jag måste definitivt ta tag i det där området..... speciellt en ögonkräm. Ser lite ut som Boris Karloff om mornarna:-) Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Boris Karloff.....
      Kram

      Radera