onsdag 27 november 2013

Äh jag gick all in

Tänkte hålla den lite diskret ett par veckor och vänta med tomtarna men jag ändrade mig

IMG_9338

IMG_9341

 

IMG_9342

IMG_9343

IMG_9344

En liten tomte som vaktar varsitt ljus fast en verkar ha tröttnat på jobbet och vara på väg att rymma

Lite hungrig och letar efter gröten?

Det kan också vara så att det var vansinnigt svårt att få dem att stå i den bulliga mossan varpå dekoratören fick spunk och tröttnade!

Så var det lite extra kul att komma hem i dag

IMG_9352

Jag vet vad som döljer sig i de båda bruna paketen och kanske på ett ungefär vad som kan finnas i det gröna

Ska bli lika kul att öppna alla tre!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

10 kommentarer:

  1. Så fint det blev med tomtarna! Paket är alltid kul, spännande! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är totalt barnslig och älskar paket - även om jag vet vad som finns inuti :). Kram

    SvaraRadera
  3. Paket är roligt:) Och det blev ju fint det där! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar det men lite tidigt för tomtar :D
      Kram

      Radera
  4. Lite julafton hos dig med i dag ser jag:) Fick du inget rosa paket? Adventsstaken blev jättefin med de gulliga tomtarna.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inget rosa men då har jag ju nåt kul i morgon också hihi
      Kram

      Radera
  5. Sååå söta tomtenissar. ❤️❤️❤️
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vi är vakna lika tidigt ser jag - fin dag til dig också <3

      Radera
  6. Äsch låt tomtarna blomma ut! De var ju inte såna med otrevliga nyllen; de här blir man ju glad av - hela december.

    SvaraRadera
  7. Vådligt söta tomtar! Kan tipsa om häftmassa. Väldigt praktiskt så inte tomtarna "råkar" ramla i golvet om en viss herre går förbi.... ;-)

    SvaraRadera