tisdag 8 oktober 2013

Visste ni det här om Tradera?????

Om någon fuling listar ut ditt lösenord kan denne lätt ändra mailadress på ditt konto. Tradera skickar visserligen ut ett bekräftelsemail till ursprungsadressen men först efter det att omregistreringen gjorts

Det borde så klart vara tvärt om – mail till kontoinnehavaren innan mailadress byts

Jag har mailat Tradera och krävt att de ändrar rutinen och om de inte gör det vågar jag troligen inte ha kvar mitt konto :(

Sprid gärna det här till era vänner som använder Tradera och be dem kräva ändring

Jag har inte fattat att det är varmt igen så jag höll på att flyta bort eftersom jag hade en yllekappa ovanpå den här

IMG_8774

Million dollar dress som verkligen gör skäl för benämningen gammal goding. Tjock men mjukt bomullstyg och fantastiska broderier

Kontrollanten var en liten smula putt över att jag inte ville leka mer – vi hade hållit igång nästan 30 minuter - men jag förklarade att jag måste gå till jobbet och tjäna ihop pengar till kattmat och leksaker…….

Ja för säkerhets skull drog jag som sagt på en yllekappa ovanpå

page131008

Ha en fin kväll!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Jag vågar inte alls använda Tradera längre. Helt galet hur många som blir kapade och att Tradera inte lär? Snacka om tröga frågar du mig.
    Skitsöt är du i din dagens.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skiter i Tradera sen jag blev kapad. Tycker att det är ytterst mysko att det är så lätt att komma åt folks konton. Man blir lite fundersam. Plus alla jävla stolpskott som huserar där nu;) Kram

    SvaraRadera
  3. Märkligt förfarande av tradera det där.
    Både dagens och kontrollanten är finfina.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. M ailat kundservice så är vi fler som efterfrågar detta :)

    SvaraRadera
  5. Och så är det ju dumt att man genast, utan att få en bekräftelse hemskickad, kan lägga upp annonser. Det lärde jag mig vid mitt polisärende när någon skapade ett helt nytt konto med uppgifter som verkade stämma.
    Synd att Tradera inte riktigt tar nätbedrägeri på allvar.
    Kram

    SvaraRadera