torsdag 17 oktober 2013

Vilka egenheter har ditt husdjur?

Då menar jag inte mer allmängiltiga saker som de flesta djur gör som till exempel en innekatts tjurrusningar på kvällen för att göra av med energi

Oskar vill helst ha sällskap när han äter :)

Jo det är faktiskt så – han kommer och hämtar mig och börjar inte äta förrän jag sitter ner intill matskålen

IMG_8877

Just för stunden har jag en bloggassistent men det är knappast unikt så det räknas inte

Vore jättekul om ni ville dela med er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Sigge gör apport. Jag har aldrig sett en katt som kommer tillbaka med det som kastas. Sen tror han nog att jag är hans mamma på riktigt, då vi måste gnida våra huvuden ihop minst en gång per dag. Sessan har nog inga speciella grejer för sig. Hon är bara en extremt snäll katt med massor av tålamod.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å vad kul - det gjorde min förra katt också. Än så länge har jag inte fått Oskar att inse tjusningen med apport även om han också vill gnugga huvud + att han tvättar mig lite varje dag - oftast på ögonbrynen eller i hårfästet men i morse blev det pannan :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har ju inga husdjur, bara barnen men dom har desto fler egenheter för sig;) Speciellt den lille skiten. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha ja den lille skiteen håller dig säkert mer än sysselsatt <3
      Kram

      Radera
  4. Hihi. Vad sött. Apport.
    Kramar

    SvaraRadera