fredag 25 oktober 2013

Värstbästa fredagen :)

Jag har roat mig kungligt i dag och haft en spontan göra-vad-jag-vill-oplanerad-semesterdag

Strax före 10 stod jag i kö på Humlegårdsgatan där Odd Molly hade provkollektionsutförsäljning

IMG_8933

Jag gick nog lite lite bananas?

IMG_8934

Två stora papperspåsar – den ena full och den andra halvfull

Det som ligger överst i den högra påsen ser ut så här

IMG_8936x

Underbar lila färg så den kunde jag helt enkelt inte motstå trots att den kanske blir för stor när jag börjar använda den. Den kommer från kollektionen Colore Superiore 2009 så den är ju nästan en gammal goding :)

Men det absolut bästa av allt är att jag hittade min våta dröm – det allra sista plagget på min måste-absolut-ha-lista

33f60968b73dfe753b042f1ec56a4ec2

Art silk split bottom dress i färgen velvet

Efter det ett pass Body Balance som bara blir roligare och roligare. Jag är klart mycket bättre nu än när jag började

På det en ansiktsbehandling och hur skönt är inte det!

Kungen tokbusar i en av de stora papperspåsarna, jag ska sno ihop en omelett som ska avnjutas med ett glas rött och sen blir det soffhäng för hela slanten

Kram på er!

18 kommentarer:

  1. Tjohoo och grattis till den finafina!
    Massa kram och lek lite med kungen för mig.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så väldigt välsdigt nöjd - Art silk....:D
      Kram

      Radera
  2. Gott med en spontandag. Klänningen är ljuvlig.
    Katter och papperspåsar en bra kombo.
    Här blir det också mat och lite rött, imorgon bär det av till Götet - såklart med pitstop på Freeport.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jösses så galen han är i påsen :D

      Radera
  3. Kan du bota mig? Jag är inte alls sugen på OM kläder, och det känns lite plågsamt:) Snygga fynd i alla fall. Ha en mysig fredagskväll med O
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det så gött själv!
      Kramar

      Radera
  4. Snyggo klänning! Synd att Grandmas coat töjer sig så och blir dötunga ; ((
    Goe kväll!
    // L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Av någon anledning hoppas jag att just den här inte töjer sig så :) Färgen är helt fantastisk
      Ha det gott!

      Radera
  5. Oh vad kul! Hur var priserna? Mycket gamla godbitar? KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldans bra - klänningar 400 :) Japp fanns grejor ända tillbaka till 2009
      Kram

      Radera
  6. Snygga fynd! Kul!

    Det låter som en perfekt semesterdag.

    kram

    SvaraRadera
  7. Jag har den klänningen och jag bara älskar den. Den tar fram figuren på ett fantastiskt sätt och jag känner mig alltid lite glamourös i den. Så grattis till klänningen. Och Grandmas... vilken underbar färg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktig vampklänning ;)
      Kramar

      Radera
  8. Finfina köp! Önskar jag kunde ha en sån blåsa:) Kram

    SvaraRadera
  9. Gick förbi där igår vid tolv men gick bananas på några andra ställen istället
    Superfina fynd och vilken härlig dag

    SvaraRadera
  10. Ojojoj! Var på Freeport och köpte alldeles för mycket, men ändå inga riktiga fynd.
    Kram

    SvaraRadera
  11. En riktigt bra fredag:))
    Och vilka fina fynd du gjorde! Klänningen är verkligen en pärla!
    Kramar

    SvaraRadera