onsdag 2 oktober 2013

Telefon OCH datorlös

Helt avskuren alltså :o

Läskig känsla - jag finns liksom inte?

Jag använder min telefon som modem och fick i går kväll för mig att uppdatera till IOS7 trots det abnormt fula gränssnittet

Inte jättesmart eftersom telefonen stängs ner och internetuppkopplingen försvinner

Kan alltså inte skapa ny anslutning och slutföra uppdateringen

Har jag Itunes på jobbet?

Nä..............

Så - spinning på lunchen eller besök hos telefonbutik?

Inte svårt att välja alls - jag behöver min telefon nu!!!!!

3 kommentarer:

  1. Fniss. Förlåt men det var ju jätteknäppt. Dumma telefon. Dumma teknik. Håller tummarna att det ordnar sig på lunchen för jag saknar dig.
    Annars ta med laptopen till jobbet och låna internet, eller någon annans telefon som modem.
    Massa kram!

    SvaraRadera
  2. Majj gadd vad du är bäst! Då kan jag fixa det i mon <3<3<3 Ingen av de 4 butiker jag besökta på lunchen hade tillgång till fixningav i Itunes på sina datorer. Och visst fan var det jätteknäppt :D
    Pöss!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag bestämt mig för att inte uppdatera telefonen än :D Hoppas du snart är online igen.
    Kram

    SvaraRadera